Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
    Ако ми позволиш да направя аналогия....

    '159' е една палава ученичка, от която ти настръхват топките, защото знаеш, че хване ли те за четала, с тия розови устенца и стегнато дупе направо ще те изяде с парцалите.... по същия начин, по който изяжда с парцалите някой друг в междучасието, в училищните тоалетни или по купони, докато ти си мислиш, че ти е вярна и е само твоя, защото много я глезиш
    '530' е зряла, улегнала, стилна и изискана млада дама, която никога няма да те подведе, защото има акъл в главата и много добре знае, че за да получиш нещо първо трябва да дадеш, както знае, че доверието е най-важното нещо и знае, че може да разчитате един на друг за всичко

    Всеки сам избира....

    След това описание направо ми се ще да взема една 159-ка и едновременно с това 530-ка под крилото си

    Ама сравнението наистина си е баш такова.
    В единия случай харчиш пари по разни купони, купуваш дънки на малчуганката от пазара, водиш я по евтини хотели и взимаш каквото можеш от нея на мига.
    В другия случай вместо на 10 долнопробни хотелчета ще заведеш мадамата в един скъп хотел, вместо да й купиш 10 потничета от пазара ще се облече в една класна рокля и накрая вместо 10 пъти да ходиш в тоалетната на дискотеката с малчуганката, ще се радвате на взаимни ласки в скъпо джакузи.
    В крайна сметка разходите по едната са дребни но многобройни, а в другия случай разходите са редки, но запомнящи се
    И в дватаа случаи хората от страни ще си мислят:
    1. Ский тоя с каква нечовешка малчуганка се разкарва. Ще дам и аз 5 лева да я притежавам.
    2. Я виж каква класна мадама стои до човека. Стил, излъчване, сексапил, копнеж. Как мечтая да мога и аз да застана до такава госпожа някой ден.
    Last edited by BO; d.m.y г., 14:46.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      БМВ-то в 99% от случаите ще е автомат, докато алфата в повечето случаи ще е ръчка.
      Надявам се твоята "тройка" да не е автомат, че тогава ще се видиш в приключение... Писал съм го и преди, познавам "флитер" (човек, който се грижи за автопарк) на един новобогаташ от средите на партийните куфарчета с пари, в чийто доста сериозен автопарк има и такава "петица" (купувана нова от дилъра през 2007 година, а не на старо от майната си) - за 80 000 км. два пъти счупи въпросната скоростна кутия, вторият път извън гаранция. Пак същият човек твърдеше, че това е втората кола след Москвич, незнам кой си номер, на която дръжката на вратата му остава в ръката при опит за отваряне За утешение ще спомена, че тя не беше най-трошливата във въпросният автопарк (всичко е купувано чисто нова за торби с пари), палмата на първенството се падаше на един джип МЛ
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #48
        Ама още ли има хора, които вярват в "безупречното немско качество" на БМВ и Мерцедес? Ако има, чувствам се длъжен да им напомня, че времето на АР Арна и Голф 1 мина преди около 30 години.

        Всяка кола от този клас носи определено удоволствие и престиж, но струва едни пари да се купи и поддържа. Отделно от това, при някои марки голяма част от парите се дават заради емблемата.

        По темата - фен съм и на БМВ, но за Крис-Бенгълското недоразумение не си заслужава да се изсипе една торба пари. Егати, в това нещо като седна на шофьорското място си удрям краката повече пъти, отколкото като седна във ФВ Поло.
        По-добре си купи една 159-ка за 20 бона и изчакай да паднат цените на най-новата 5-ца според мен.

        П.С. А замислял ли си се за Лексус например? Или за СААБ от последните?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #49
          Не знам какво и харесвате на тая 530-ка освен моторите.В дизайнерско отношение и като екстериор и като интериор е направо трагедия в сравнение със 159-та.Умирам от смях като видя такова БМВ с фабричните му 16-ки.Голяма кола с малки джантички ,която се влачи по увиснал корем.Вътре стил 70-те години с изключение на дисплея на навигацията.Таблото и централната конзола рязана с брадва и ренде, копчетата/вратките/ от печка "Раховец" , дръжките на вратите /вътре/-смях,кожения салон -приз за най лошо скроен такъв , увиснал , неизпънат ,никаква странична опора, смачкан след 2 години, никакви шевове като хората. Какъв стил , какво излъчване , какви класни мацки ,какви пет лева.Тая кола беше остаряла още докато я произвеждаха, а след 2години ще и се радват само в моргите , да не говорим някой да я загледа по кръстовищата.159-та е направо класика на промишления дизайн в сравнение с тази иначе добре сглобена и работеща кола която има дух на обикновен бордюр.
          Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 16:20.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
            Не знам какво и харесвате на тая 530-ка освен моторите.В дизайнерско отношение и като екстериор и като интериор е направо трагедия в сравнение със 159-та.Умирам от смях като видя такова БМВ с фабричните му 16-ки.Голяма кола с малки джантички ,която се влачи по увиснал корем.Вътре стил 70-те години с изключение на дисплея на навигацията.Таблото и централната конзола рязана с брадва и ренде, копчетата/вратките/ от печка "Раховец" , дръжките на вратите /вътре/-смях,кожения салон -приз за най лошо скроен такъв , увиснал , неизпънат ,никаква странична опора, смачкан след 2 години, никакви шевове като хората. Какъв стил , какво излъчване , какви класни мацки ,какви пет лева.Тая кола беше остаряла още докато я произвеждаха, а след 2години ще и се радват само в моргите , да не говорим някой да я загледа по кръстовищата.159-та е направо класика на промишления дизайн в сравнение с тази иначе добре сглобена и работеща кола която има дух на обикновен бордюр.
            не може да се каже по-добре, само да отбележа за мен гледането по кръстовищата не е фактор все пак съм възрастен човек.
            отскоро мога да дам мнение за най-новия модел Б клас на Мерцедес да споделя че въобще не ми хареса - нито сглобка нито детайл - че има замисъл - има не може да се отрече но в самата кола има нещо отблъскващо и несъпоставимо а най-много ме дразни гадното поп-фолк усещане за лукс... за твърди пластмаси няма какво да говоря - немско качество (тука не мога да не се захиля с глас).

            п.п. Никока не бих избрал синтетичния балатум който се слага като дамаска на салона в БМВ и Ауди пред кожата Poltrona Frau в 159 Ti. Пък вие ми говорете за мотори, ускорения, али-бали и т.н.
            Last edited by nightroller; d.m.y г., 17:19.
            Tormentvm In Dvm Demens

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
              копчетата/вратките/ от печка "Раховец"
              Бухахахаха че на Раховец са по добре бе пластмасата там поне е качествена



              Даже хората ги тунинговат с лайсни

              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                Живко, на Раховеца пластмасата на дръжките е от Бакелит - което и до момента е най-качествения изкуствен полимер, вече не се използва защото е скъп за производство, тъй-като има много естествени съставки (смоли) и т.н.

                Та да ви кажа защо избирам Алфата лично аз - тази кола винаги е имала стил и дизайн под тези две думи не разбирайте първенющина и показност а пригодност, адекватен замисъл, ергономия и функция.

                Удобен добре проектиран интериор, семпла и въздействаща визия, зловещо добър дизелов мотор.

                Имах всякакъв избор преди кризата да си купя БМВ или Мерцедес и няква друга безумица на германското автомобилостроене, избрах Алфа 166 и до днес не съжалявам за миг, даже напротив радва ме всеки път като седна и стартирам мотора - за мен това е важното аз не живея за тези, които ще ме гледат по кръстовищата, нито за тези, които ще ме преценяват по колата колко ми е дебел портфейла - аз живея за себе си - факт. Купувам си това, което ме радва, поддържам си го с удоволствие защото за мен то има емоционална стойност не съм нито гъзар нито рацер и никога няма да бъда занапред (поне доколкото се познавам).
                Но все пак по отношение на заглеждането по светофарите и фетишизма, които чета тука в темата и ме отвращава искрено (ще ме извините за което) мога да кажа че с БМВ не приличате на нищо друго освен на "внезапно забогатял селянин" както е и при Ауди и т.н. пак - нищо лошо не казвам, изказвам мое лично мнение и концепция за нещата.
                Tormentvm In Dvm Demens

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                  Не знам какво и харесвате на тая 530-ка освен моторите.В дизайнерско отношение и като екстериор и като интериор е направо трагедия в сравнение със 159-та.Умирам от смях като видя такова БМВ с фабричните му 16-ки.Голяма кола с малки джантички ,която се влачи по увиснал корем.Вътре стил 70-те години с изключение на дисплея на навигацията.Таблото и централната конзола рязана с брадва и ренде, копчетата/вратките/ от печка "Раховец" , дръжките на вратите /вътре/-смях,кожения салон -приз за най лошо скроен такъв , увиснал , неизпънат ,никаква странична опора, смачкан след 2 години, никакви шевове като хората. Какъв стил , какво излъчване , какви класни мацки ,какви пет лева.Тая кола беше остаряла още докато я произвеждаха, а след 2години ще и се радват само в моргите , да не говорим някой да я загледа по кръстовищата.159-та е направо класика на промишления дизайн в сравнение с тази иначе добре сглобена и работеща кола която има дух на обикновен бордюр.
                  Абсолютно точно казано, ако ще е БМВ - е46, е39 и е38 имат много по-добре измислени интериори. Ако се вгледате в таблото на новата 5-ца, то е почти същото като на по-предния модел - е39 - умно подредено, събрано и леко обърнато към водача. Отделен въпрос е, че ако БМВ-то не е М-пакет, седалките, дори кожените, са плоски като на Москвич 412, а на алфите, дори на най-евтините варианти, са с чудесни странични опори.
                  Жалкото е в това, че ако един алфист иска да си купи по-голям и мощен съвременен дизел, ще е принуден да се ориентира към друга марка. Просто любимата марка не може да му предложи нищичко.

                  ---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

                  Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                  Живко, на Раховеца пластмасата на дръжките е от Бакелит - което и до момента е най-качествения изкуствен полимер, вече не се използва защото е скъп за производство, тъй-като има много естествени съставки (смоли) и т.н.

                  Та да ви кажа защо избирам Алфата лично аз - тази кола винаги е имала стил и дизайн под тези две думи не разбирайте първенющина и показност а пригодност, адекватен замисъл, ергономия и функция.

                  Удобен добре проектиран интериор, семпла и въздействаща визия, зловещо добър дизелов мотор.

                  Имах всякакъв избор преди кризата да си купя БМВ или Мерцедес и няква друга безумица на германското автомобилостроене, избрах Алфа 166 и до днес не съжалявам за миг, даже напротив радва ме всеки път като седна и стартирам мотора - за мен това е важното аз не живея за тези, които ще ме гледат по кръстовищата, нито за тези, които ще ме преценяват по колата колко ми е дебел портфейла - аз живея за себе си - факт. Купувам си това, което ме радва, поддържам си го с удоволствие защото за мен то има емоционална стойност не съм нито гъзар нито рацер и никога няма да бъда занапред (поне доколкото се познавам).
                  Но все пак по отношение на заглеждането по светофарите и фетишизма, които чета тука в темата и ме отвращава искрено (ще ме извините за което) мога да кажа че с БМВ не приличате на нищо друго освен на "внезапно забогатял селянин" както е и при Ауди и т.н. пак - нищо лошо не казвам, изказвам мое лично мнение и концепция за нещата.
                  Подписвам се под всяка дума. Ако постът беше по-кратък, щях да си го сложа в подписа!
                  С едно изключение - нека не поставяме под общ знаменател истинските БМВ-та с парвенюшките, т.е. тия с малолитражни мотори и оборудване на Корса, при които си платил само за емблемата.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #54
                    Благодаря Кольо, съгласен съм с теб за БМВ-тата, когато Алфа Ромео е била еталон за лукс и спорт в средния сегмент БМВ са ни дишали праха от тази конкуренция се раждат страхотни автомобили с марката БМВ но новите им модели ами ...

                    Последния "нов модел" който истински харесвам е Е31 невероятна кола но направена за хора, които ядат хамбургери и пият кока кола в колата на път за работа - това е и най-големия и неуспех - след рецесията през 90 -те години на миналия век от Борда на Директорите на БМВ решават да наемат дизайнер, който да направи автомобил точно за тия типове с хамбургерите и кока колата и той се справя - БМВ отново е на американския пазар и се продава добре там, а това е важното!

                    Примерно в европейски мащаб продажби от милион автомобила е страхотно постижение а само за сравнение ФОРД СД (Супер Дюти) е продаден в 15 000 000 тираж... няма какво да кажем освен че това което в САЩ е лукс тука е тотален фейк.

                    Само остава да се надявам, че приходите от хамбургери и кока кола на БМВ ще доведе до конструирането на истински европейски модел и то скоро.

                    та да обобщя - моделите на Алфа Ромео все още за са ценители или дори ФИАТ да ги насочват към широки потребителски групи пак не могат съвсем да изневерят на марката, което я прави една от последните истинскки живи европейски марки.
                    Tormentvm In Dvm Demens

                    Comment


                    • #55
                      Въпроса, е че тази тема е в този форум.
                      Много мнения и възгледи, които са скрити единствено зад фанатизъм.
                      Не може да кажете на черното баяло.

                      Лично аз искам да карам 159 2.4 Ку4. Това е единствения разумен за мен вариант.

                      Но да казвате, че БМВ-то е разбираш ли най-голямото дърво си е направо смешно. Това е точно заравяне на главата в земята и това е.

                      Да, дизайна е по-скучен, по-твърд. Алфата като дизайн е по-добър от вътре. Но да не забравяме, че дизайна е строго субективно, не налагащо се мнение на даден човек. За това този въпрос не може да се обсъжда и да има хора на едно и също мнение. Безсмислено е.

                      Да, фен съм на жтд двигателите. Но за жалост 2.4 в 159-ка е нищо друго освен добре направен двигател. Това е всичко, което притежава този двигател, естествено и това е единствения му плюс. Нито е брутален, нито икономичен, нито екологичен.

                      Фиат имат един единствен дизелов двигател, който е в час с конкуренцията и това е 1.3. Всички други имат още много да се усъвършенстват. Но и това е нормално, при положение, че и най-силния сегмент на Фиат групата е в ниските класове.

                      В Алфата единственото, което е по-качествено, без абсолютно никакъв спор е кожата на седалките, както се спомена. Ама това е наистина единственото нещо.

                      А тука и изказване, че новите БМВ-та били боклуци.
                      Че коя нова Алфа е нещо повече от боклук?
                      Всички коли след края на 80-те и началото на 90-те стават конфекция.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Но да казвате, че БМВ-то е разбираш ли най-голямото дърво си е направо смешно. Това е точно заравяне на главата в земята и това е.
                        А какво е тогава БМВ 316 с платнен салон например?
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          А какво е тогава БМВ 316 с платнен салон например?
                          Възможно най-евтиното БМВ.

                          По същата логика какво е Алфа с платнен салон?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Въпроса, е че тази тема е в този форум.
                            Много мнения и възгледи, които са скрити единствено зад фанатизъм.
                            Не може да кажете на черното баяло.

                            Лично аз искам да карам 159 2.4 Ку4. Това е единствения разумен за мен вариант.

                            Но да казвате, че БМВ-то е разбираш ли най-голямото дърво си е направо смешно. Това е точно заравяне на главата в земята и това е.

                            Да, дизайна е по-скучен, по-твърд. Алфата като дизайн е по-добър от вътре. Но да не забравяме, че дизайна е строго субективно, не налагащо се мнение на даден човек. За това този въпрос не може да се обсъжда и да има хора на едно и също мнение. Безсмислено е.

                            Да, фен съм на жтд двигателите. Но за жалост 2.4 в 159-ка е нищо друго освен добре направен двигател. Това е всичко, което притежава този двигател, естествено и това е единствения му плюс. Нито е брутален, нито икономичен, нито екологичен.

                            Фиат имат един единствен дизелов двигател, който е в час с конкуренцията и това е 1.3. Всички други имат още много да се усъвършенстват. Но и това е нормално, при положение, че и най-силния сегмент на Фиат групата е в ниските класове.

                            В Алфата единственото, което е по-качествено, без абсолютно никакъв спор е кожата на седалките, както се спомена. Ама това е наистина единственото нещо.

                            А тука и изказване, че новите БМВ-та били боклуци.
                            Че коя нова Алфа е нещо повече от боклук?
                            Всички коли след края на 80-те и началото на 90-те стават конфекция.
                            Колега BO, няма как да не призная, че и твоя пост има истина и я приемам - нормално е тука да сме леко фанатизирани но човека иска мнения и ги получава.

                            Това е плуралистичен интернет форум - не сме тука да си мерим ония неща, не сме и за да си даваме квалификации и оценки, още по-малко е да се караме - тука сме за да казваме каквото мислим!

                            На базата на тази мнения човека с темата ще си направи изводи и ще си ги направи той и за себе си - никой от нас не се замисля да се опитва да му вмени каквото и да било - всичко тука са лични позиции по темата.
                            Tormentvm In Dvm Demens

                            Comment


                            • #59
                              А защо не сравните алфа 159 3.2 ti със bmw m5 e60 и после ми говорете че bmw-то има постен дизайн...само където единият калник е колкото на алфата 4-те...и е смешно когато бялото се изкарва черно.E60 не може да се сравни въобще с 159 най-малкото защото са в различни класове...и Алфа ромео никога няма да стигнат нивото на Ауди и Бмв,защото никога няма да имат луксозни модели както са a8 и 7-цата бмв-то.А най-тъжното е че нямат и нито една спортна кола с истински мотор над 300 коня,която да се произвежда серийно.И каква е равносметката алфа ромео и фиат имат на пазара коли само за ниския клас.И как да стане тази работа да си конкурентоспособен на пазар на който повечето фирми имат по-голяма гама от модели,повече двигатели за избор и тн...
                              П.с А да не говориме че bmw F10 излиза когато все още си се произвежда 159..
                              Last edited by Dagi; d.m.y г., 20:02.
                              Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                              BMW F13 M6
                              BMW X6 3.5d
                              Mini cooper r56 lci
                              Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                              SPRINTAUTO Service

                              Comment


                              • #60
                                Като говорим за класа и индивидуалност:
                                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2

                                ---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Възможно най-евтиното БМВ.

                                По същата логика какво е Алфа с платнен салон?
                                Съжалявам, за малко не отговори! Това е Корса с емблема и цена на БМВ.
                                159-ка с платнен салон няма, има с плюшен, който е доста по-удобен дори от обикновения кожен салон на БМВ.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X